Veelgestelde Vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik telefonisch bestellen?

Ja, U kunt ook telefonisch een bestelling bij ons plaatsen. Wij zijn bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 18:00 en op Zaterdag van 9:00 tot 17:00 op telefoonnummer 020 673 4853.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. Zodra U uw bestelling hebt betaald, krijgt U automatisch een e-mailbevestiging van ons. (kan in uw ongewenste mail terecht komen).

Kan ik voor levering vandaag bestellen?

Ja dat kan! Als U voor 12:00 een boeket besteld dan kan deze nog dezelfde dag geleverd worden. Voor rouwwerk gelden langere levertijden.

Blijf ik anoniem?

Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die U op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau. Bekijk ook onze privacy policy.

 

 

Bezorgen

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Nee. Wij bezorgen alleen in Amsterdam. Op de check-out pagina zal voor U bekend worden of wij bezorgen op de door U ingevulde postcode.

Welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen onze bestellingen van Maandag t/m Zaterdag. Heeft U iets besteld op Zaterdag na 12:00 uur in de middag of op Zondag? Dan bezorgen wij uw bestelling op Maandag.

Wat zijn de bezorgkosten?

U betaald bij ons geen bezorgkosten.

Wat gebeurd er als de ontvanger niet thuis is?

Mocht de ontvanger niet thuis zijn dan wordt geprobeerd de bloemen bij de naaste buren af te geven en krijgt de geadresseerde een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet dan neemt de bezorger de bloemen mee terug en kan er vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt worden.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?

Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

 

 

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wil je jouw bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op: 020 673 4853

Doe dit zo snel mogelijk na het bestellen. Is je bestelling al verwerkt door de bloemist of is deze al onderweg, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op: 020 673 4853

Doe dit zo snel mogelijk na het bestellen. Is je bestelling al verwerkt door de bloemist of is deze al onderweg, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

 

 

Service en garantie

Hoe werkt jullie versgarantie?

Op bloemen geven wij 7 dagen versgarantie. Dat wil zeggen dat de bloemen minimaal 7 dagen moeten staan. Deze versgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch onverhoopt tegenvalt. Laat ons dit dan binnen 7 dagen na afleverdatum weten.

Kan ik een klacht indienen?

Ja dat kan. Bent U niet tevreden over het geleverde product, dan kunt U ons dit laten weten via 020 673 4853 of hugosbenp@gmail.com. Samen kunnen we dan kijken naar een passende oplossing.

Retourneren en herroepingsrecht

Op bloemen en fruitmanden is het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid van deze producten. Op alle overige artikelen is het herroepingsrecht wel van toepassing. Dit wil zeggen dat U uw ontvangen producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. U dient dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken bij ons via telefoon of e-mail. Vervolgens heeft U 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling binnen 14 dagen na ontvangst uw producten terugsturen zolang U daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wenst tot herroeping blijkt. Doe dit alsjeblieft zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat. U ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, het door U betaalde bedrag inclusief standaard bezorgkosten voor de heenzending terug op uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of wanneer U heeft aangetoond dat U de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening. Als blijkt dat de producten zijn beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

Retouradres:

 

Hugo's Bloemen en Planten

Maasstraat 34

1078 HK, Amsterdam

 

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer je de overeenkomst wilt herroepen)

a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*, herroept/herroepen*
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)]
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend) * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is."